Vásárlási tájékoztató

Kérjük, mielõtt megrendelését elküldené, az alábbi vásárlási feltételeket szíveskedjen alaposan átolvasni:

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi vásárlási feltételeket szíveskedjen alaposan átolvasni:

Vásárlási tájékoztató

 

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi Vásárlási tájékoztatót szíveskedjen alaposan átolvasni.

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem aláesik, így kereskedelmi célokra használni, másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

A Vásárlási tájékoztató tartalmazza a www.outlet-fashion.hu weboldalon történő vásárlásfeltételeit. A Fogyasztó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a Vásárlási tájékoztatóban foglaltakat.

1.     Szolgáltató:

Szolgáltató neve: Christon Kft.

Székhely: 2310 Szigetszentmiklós,Bajcsy-Zsilinszky utca 22.

Cégjegyzékszám: 13-09-065006

Bejegyző Bíróság neve: Pest megyei Cégbíróság

Adószám: 10703845-2-13

Szakmai érdek-képviseleti szerv (kamara):

Szállító partner megnevezése: GLS Hungary

Közvetítő szolgáltató (tárhelyszolgáltatás): Techinfo Stúdió Bt

Közvetítő szolgáltató székhelye:  2800, Tatabánya, Ságvári Endre út 18/A

Megrendelések feldolgozása: Hétfőtől - Péntekig : 9és 17 óra között

E-mail cím: info@avantgardfashion.hu

Telefonszám: 06-24- 447-247

Felmerülő kérdések esetén ügyfélszolgálatunk munkaidőben 10 és 16 óra között áll rendelkezésére.

Webáruházunkban alapvetően férfi és női divatáru termékeket forgalmazunk.  A webáruházon keresztül leadott rendelését futárszolgálattal szállítjuk ki. Minden terméket raktárról szállítunk, tehát a szállítási határidő belföldi szállítás esetén – fizetési módtól függően -  akár 1-3 munkanap is lehet. Külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges,egyedi díjszabással.

2.     Rendelés és szállítás

A Outlet Webshopban történt rendelésével minden Fogyasztó kijelenti, hogy elfogadja jelen vásárlási feltételeket, tisztában van a rendelés menetével.

A Outlet Webshopban történt rendelés esetén (a kosárban lévő áruk megrendelésével) a rendszer automatikusan elküld egy e-mailt a Szolgáltató felé.

A kosárban lévő árucikkek megrendelése esetén  kérjük megadni:

- Megrendelőnevét
- Szállítási, számlázási címet (irányítószám, város, utca, házszám)
- Fizetési módot (utánvétel, banki utalás, bankkártyás fizetés)
- Aktív e-mail címet
- Aktív telefonszámot

A megrendelés, vásárlás során rendszerünk három levelet küld:

Minden beérkezett kosár-megrendelést követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelezzük megrendelőink felé, hogy rendszerünk fogadta és tárolja a megrendelést. Ezen üzenet függetlenül a raktárkészlettől, minden kosár-megrendelést követően megérkezik a megrendelő elektronikus postafiókjába.(1.számú levél)

A megrendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül elektronikusan visszajelezzük vásárlóinknak, hogy az általuk kiválasztott termékek valóban raktáron vannak-e és, hogy rendelésüket teljes körűen összetudjuk-e állítani. Már a megrendelés elküldésekor választanak a vásárlók, hogy esetleges hiány esetén hogyan kérik a megrendelt áruk kiszállítását. Továbbá ebben a levélben küldjük meg számlaszámunkat az előre utalási fizetési módot választó kedves vásárlóknak. (2.számú levél)

Legvégül tájékoztatást küldünk arról is, hogy a megrendelt termékeket postára adtuk és mikorra várható a csomag megérkezése. Előre utalással fizetők ezt a levelet a vételár számlánkon történő jóváírását követően kapják meg. (3. számú levél)

A Outlet Webáruházban ( www.outlet-fashion.hu ) leadott rendeléseket össze tudjuk vonni, és egyben szállítani az alábbi webshopokból történő rendelésekkel:

-         Avantgard Fashion                 www.avantgardfashion.hu

-         ItalyFashion Webshop            www.italy-fashion.hu

-         Magenta Webshop                 www.magenta-webshop.hu

 

A különböző webshopokban történt rendeléseket a rendszer automatikusan összevonja és egy kosárba helyezi, de kizárólag abban az esetben, ha egy belépéssel látogatja meg az áruházakat. A különböző áruházakba való belépéshez nincs szükség külön regisztrációra, egy jelszóval bármelyik áruházba beléphet és átléphet egy másikba.

Törzsvásárlói kártya megszerzése

Azon Fogyasztóknak, akiknek egyszeri vásárlása meghaladja a 25.000Ft-ot 10%-os kedvezményt biztosítunk az összes további vásárlásnál. A kedvezményt a következő vásárláskor aktiváljuk és regisztrált törzsvásárlóinknak a kosarába  automatikusan kedvezményes áron kerül a termék. A virtuális törzsvásárlói kártya egy évig (illetve visszavonásig) érvényes! Egy év után a fenti feltételek mellett, újra lehet aktiválni. Az akciós áru, vagy outlet áru termékekre a 10%-os kedvezmény már nem érvényes, azt minden Vásárlónk egységes, kedvezményes áron tudja megvásárolni.


 Házhozszállítás

A Outlet Webshop online áruház a megrendelt termékeket a Magyar Posta, ill. a GLS futárszolgálat segítségével juttatja el a Fogyasztóknak Magyarország területén. Sikertelen kézbesítés esetén a postás értesítést hagy és újra kézbesíti a csomagot. Ha akkor sem sikerül a csomagot átvennie, akkor a Magyar Posta a helyi postai kirendeltségen tartja azt további 5 napig, ameddig is a csomag átvehető. Az 5 napot követően a csomag visszaküldésre kerül a feladóhoz. A visszaérkezett csomagokról telefonon vagy e-mailen értesítjük a tisztelt Fogyasztót, aki kérheti a csomag újbóli kiküldését, természetesen a visszaküldés és az újrapostázási költség a vásárlót terheli ebben az esetben. Futárszolgálat esetén az első sikertelen kiszállítást követően a futár még egyszer megkísérli a kiszállítást.

A külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges, egyedi díjszabással.

Vásárlóink megrendeléseiket kérhetik otthonra, munkahelyükre. Munkahelyre kért megrendelések esetén a rugalmasabb szállítás érekében kérjük feltüntetni a cégnevet, emeletet, szobaszámot.

Átlagos szállítási idő – a kiválasztott fizetési módtól függően - a megrendelés napjától számított 1-3 munkanap.

A küldemény átvétele előtt kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon. Kézbesítéskor névvel, dátummal és aláírással kell igazolni a csomag átvételét. Amennyiben a csomagon bármilyen sérülést észlel, abban az esetben a futár a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet.

Szállítás díja

Minden egyes rendelésnél feltüntetjük a szállítási költséget, amely több termék együttes (egy belépéssel történő) vásárlása esetén módosulhat, erről azonban értesítést küldünk (1. számú levél)  a Fogyasztó e-mail címére.


Díjak (Magyarország területén):

Utánvétel esetén:

                             1-10.000 Ft-ig: 1790.-

                             10.001- 25.000 Ft-ig: 2500.-

                             25.001 Ft felett : 3400.-

Bankkártyás fizetés vagy Előre utalás esetén:

                             1- 9.999 Ft-ig: 850.-

                              10.000-25.000 Ft-ig: 990.-

                              25.000 Ft felett INGYENES!

25.000 Ft feletti vásárláskor, kizárólag belföldi szállítás esetén -  előre utalásos,vagy bankkártyás fizetési módnál - a szállítási díjat átvállaljuk!



Csere lehetősége:

Lehetőség van az eredeti állapotú termékcseréjére is 14 naptári  napon belül. Amennyiben a megrendelt termék méretben nem lett megfelelő, de a webáruházban még látja a megfelelő méretet, akkor Önnek nincs más teendője, mint megrendelni azt és a megjegyzési rovatba feltüntetni,hogy „CSERE”.  Munkatársaink a cserélni kívánt termék visszaérkezését követően feladják a kiválasztott és megrendelt csereterméket. Kérjük, hogy a visszaküldött csomagban is jelezzék 1-2 sorban, hogy csere miatt történt a visszaküldés.

Lehetőség van a visszaküldött termékek értékének levásárlására is. Amennyiben a megrendelt termék mégsem felel meg Önnek (méret, fazon, szín, vagy egyéb ok  miatt), úgy lehetőség van a termék visszaküldésére a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül és  kérheti a termék árának beszámításátkövetkező rendelésébe. A megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni, hogy„LEVÁSÁRLÁS”. Munkatársaink a levásárolni kívánt termék visszaérkezését követően  feladják a kiválasztott terméket. Kérjük, hogy a visszaküldött csomagban is jelezzék 1-2 sorban, hogy levásárlás miatt küldték vissza a terméket. A levásárolni kívánt összeget egy következő rendelésében tudjuk jóváírni, a több részletben történő levásárlást nem tudjuk biztosítani. Amennyiben újabb megrendelése összegben eltér a vissza küldött termék árától, úgy azt kollégáink jelezni fogják Ön felé és tájékoztatást adnak az esetleges különbözetről és annak rendezési módjáról.

Amennyiben a megrendelését visszaküldi és nem szeretne mást helyette ( elállás) , kérjük azt a vissza küldött csomagban jelezze felénk és adjon meg egy bankszámla számot,ahová visszautalhatjuk a termék árát.

Utánvétellel feladott csomagot nemáll módunkban átvenni. A csere vagy levásárlás esetén felmerülő szállítási költségeket a Vevő viseli.

FONTOS! Az eredeti számlát kérjük minden esetben küldje vissza a termékkel!

Az áruházkezelése

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy a Fogyasztó minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére igyekszünk a lehető legtöbb javaslatot, információt nyújtani.

 

Böngészés

Az áruházban a Fogyasztó rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről.. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A különböző hivatkozások segítenek a termékek márkák, vagy  termékcsoportok szerinti kiválasztásában. Valamely termékcsoportra  kattintva részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás is található.

Rendelés

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat és ezzel egyidejűleg a teljes (szállítási költséggel növelt) vételárat.


 Kosár tartalom

A kosárba helyezett árucikket 1/2 óráig tudjuk tárolni, ezen idő alatt más számára a „Ideiglenesen foglalva” felírat, kerül a kosár helyére, valamint a foglalás lejártának időpontja. Ha a kosárba helyezett termék nem kerül megvásárlásra, akkor a foglalási idő lejárta után  a kosárból törlődik, ekkor mások számára is elérhetővé válik a termék.


Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Fogyasztónak max. 24 órán belül visszaigazolást küld. Ha a Fogyasztó nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt 24órán belül, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termékek nevét, árát, a választott fizetési módot, a szállítási költséget, a rendelés azonosítót, valamint a Fogyasztó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 Az elektronikus úton történő szerződés létrejötte

 A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar. A szerződés az automatikus visszaigazoló e-mail megérkezésével jön létre. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utóbb nem hozzáférhető.

Fizetés

Szolgáltató a vásárlásról papír alapú ÁFÁ-s számlát állít ki, melyet a megrendelt termékkel együtt a csomagban talál a Fogyasztó.

1.      Utánvét: a rendelt termékek árát és a szállítási díjat a csomag kézhezvételekor a futárnak kell kifizetni. Utánvétes fizetési mód csak belföldi szállítás esetén választható.

 

2.   Előreutalás: a visszaigazolásban szereplő számlaszámra Fogyasztó átutalja a vásárlás teljes összegét (termékek + szállítási díj). A csomag az utalt összeg Szolgáltató számláján történt jóváírást követően kerül feladásra.

 

3.     Bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetést a termékek kosárba helyezése után, a ˝Fizetési módok˝ között a Fizetés bankkártyával választásával tud a Fogyasztó kezdeményezni. A rendelés feladását követően rendszerünk átirányít a Bank internetes fizetőfelületére, ahol meg kell adni a bankkártya adatokat. A fizetéshez Visa, EuroCard/Master Card bankkártya használható.. A Felhasználó kártyaadatait Szolgáltató semmilyen esetben nem kapja meg, minden esetben csak visszaigazolást kap arról, hogy sikeres volt-e a kezdeményezett tranzakció vagy sem. Ha a fizetés sikeres volt, akkor erről e-mail-es visszaigazolás érkezik. Ha nem érkezik visszaigazolás érdemes ellenőrizni a SPAM mappát, illetve érdeklődni az Ügyfélszolgálaton. A kifizetéshez meg kell adni a bankkártya számát, a lejárat időpontját, a bankkártya hátoldalán található ellenőrző szám utolsó 3számjegyét. Ha kitöltött minden adatot, a kifizetés a „Rendelés befejezése”gomb megnyomásával történik. Ezután a pénzintézet leellenőrzi a Felhasználó által megadott adatokat. Ha mindent rendben talált, vásárlása összegét levonja a kártyáról. A sikeres, ill. sikertelen fizetést a rendszer kijelzi, majd felkínálja a lehetőséget a webáruházunk oldalára való visszalépésre. Továbblépés az ott felkínált linkre való kattintással történik. A bankkártyás fizetés a Bank zárt, titkosítással ellátott rendszerén keresztül történik. A Szolgáltató a Bankkal fennálló szerződése alapján kijelenti, hogy a bankkártyás fizetésre vonatkozóan vállalja a tranzakciók titkos és biztonságos lebonyolítását. E szerződés alapján a vevő bankkártya- és bankszámla adataihoz a rendszer működéséből következően sem a Szolgáltató, sem más, harmadik személy nem fér hozzá. A webáruházunkban való bankkártyás vásárlásra a Bankkártyás vásárlásokra vonatkozó általános szerződési feltételei érvényesek. A fizetési tranzakció szabályos lebonyolítását, a bankkártya adatok kezelését, az adatok titkosítását, a folyamat biztonságát a Bank végzi és biztosítja. A tranzakció végeredményéről pedig a Szolgáltató a Banktól kap tájékoztatást. Így a fizetési folyamattal összefüggő, a Bank, illetve a kártya kibocsátó Bank hatáskörébe,érdekkörébe tartozó kérdésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A felhasználó felel az általa megadott adatok valódiságáért és köteles a szolgáltatást rendeltetésszerűen, jelen feltételek, valamint a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételei szerint használni. A Bank jogosult a szolgáltatást, valamint a felhasználó bankkártya számának elfogadói hálózatában történő használatát azonnali hatállyal felfüggeszteni a nemzetközi kártyatársaságok rendelkezései szerint, csalárd tranzakció gyanúja esetén. A Szolgáltató a fizetési tranzakció során nem vizsgálja felül a Bank tranzakció sikerességéről, sikertelenségéről, felfüggesztésről szóló döntését. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Bank által csalárdnak minősített tranzakciókból eredő követeléseit az Ügyféltől követelje, azt vele szemben érvényesítse.A Szolgáltató nem vállal felelősséget, ha megszakad az internetes kapcsolat és emiatt a tranzakció nem befejezett, illetve sikertelen.

A bankkártyával történő fizetés során a Felhasználó az alábbi beleegyezéssel él:

Elfogadom, hogy a Christon Kft. (2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky utca 22. ) által a www.outlet-fashion.hu webshop felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a Techinfo Stúdió Bt(2800, Tatabánya, Ságvári E. út 18/a), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

 3. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót a terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül indoklás nélküli felmondási jog illeti meg.

A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Amennyiben a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát köteles elektronikus-levél útján az 1. pontban feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére bejelenteni. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási-nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási és felmondási jogát az e-pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Ha a Fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 munkanapon belül visszatéríti a Fogyasztó által megfizetett összeget. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta egyértelműen, hogy azt visszaküldte.

A visszatérítés minden esetben a Fogyasztó által megadott számlaszámra történő visszautalással történik. Az elállási nyilatkozat beérkezése után a Szolgáltató minden esetben felveszi a Fogyasztóval a kapcsolatot és pontosítja az elállásfolyamatát, annak részleteit.

Az elektronikus úton beérkezett elállást érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak.

Elállás esetén a Fogyasztó köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató székhelyének címére (Avantgard Fashion, 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky utca 22.) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A Fogyasztó  viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. Szolgáltatónak utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.

4.      A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek 

A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

A termék átvételét követő 14 napon túl bejelentett elállás esetén.

5. Szavatosság 

Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szabályai szerint.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit,azokért a termékhibákért, amelyek átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó már nem tudja érvényesíteni.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet javítást, vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló általválasztott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termékhibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő 6 hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – ez előzőpontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatosság igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott írásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termékhibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

-         a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,vagy

-         a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatalidőpontjában nem volt felismerhető vagy

-         a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellék szavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve javított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

 Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új,Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek időpontja a termék a Fogyasztónak történőátadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatossági és a termékszavatossági  jogosultságoktól függetlenül megilletik

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése 

Szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Christon Kft.

Ügyfél-szolgálati iroda és raktár helye: 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky utca 22.

Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 10.00 – 16.00

Telefon: +36 24 447-247

Internetcím: www.outlet-fashion.hu

E-mail: info@avantgardfashion.hu

 

Panaszügyintézés helye, ideje, módja 

A Felhasználó a termékkel, vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

 Név: Christon Kft.

Ügyfélszolgálati iroda és raktár helye: 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky utca 22.

Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 10.00 – 16.00

Telefon: +36 24 447-247

Internetcím: www.outlet-fashion.hu

E-mail: info@avantgardfashion.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz kezelésére nincs azonnal lehetőség (a panasz jellegétől adódóan), akkor a Szolgáltató arra kérheti a Felhasználót, hogy a fenti e-mail címre írásban is továbbítsa kifogásait, észrevételeit.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, úgy kezdeményezheti Békéltetőtestület eljárását (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület).

6. Egyéb

Szolgáltató a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő ˝0˝ Ft-os, vagy ˝1˝ Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat a vásárlási szándékától.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.


A Webshopon található árak eltérhetnek az üzletünkben található termékek áraitól, ennek jogát fenntartjuk.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.

 

Jelen Vásárlási tájékoztató 2015. március 1-től érvényes.

Italy Fashion Blue Nature Devergo Shoes Gas Shoes Wrangler Shoes Mustang Shoes Bugatti Shoes Blend
AVANTGARD FASHION
2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky u. 22.
Telefon: +36 24/447-247
E-mail: info@avantgardfashion.hu


Üzlet Nyitvatartási idő:
hétfő-péntek: 10-18-ig
szombat: 09-13-ig